FANDOM

Stran namenjamo življenju v obdobju Zlate Atlantide in takratnim prabivalcem. --> Nazaj na Zlata Atlantida

Pozejdonov tempelj

Pozejdonov tempelj
Ko je bila Atlantidska zlata doba pripravljena, je Medgalaktični svet najprej zgradil Pozejdonov tempelj na Svetih višavah. Sam Veliki Kristal je bil v templju, v katerega so imeli vstop le najvišji svečeniki. Kadar se je lesketal v sončni svetlobi, so se običajni ljudje obračali navzgor po navdih in upanje.

Hrana

V Zlati dobi so ljudje pridelovali vso svojo hrano z ljubeznijo. Rastlinam so igrali pomirjajočo glasbo in mednje polagali posebne kristale, tako da sta sadje in zelenjava imela kar največ kozmične ter hranilne energije.

Ljudje v tem času so uživali preproste, domače, sveže pridelke in delili med seboj vse, kar so vzgojili. Vso hrano so blagoslovili, preden so jo pojedli. Jedli so počasi in uživali v vsakem grižljaju. Zato so kar kipeli od zdravja.

Kristalne piramide

Za obdobje Zlate Atlantide so značilne kristalne piramide, rojstni kristali, kristalne lobanje in Veliki kristal.

Kristalne piramide

Večina kristalnih piramid je izginila iz snovnega sveta, vendar je njihova energija še vedno na istem mestu, od koder privlači k sebi ljudi na magnetno posvetitev. Ko je Atlantida potonila, se je veliko piramid vrnilo v notranje razsežnosti, vseeno pa jih je nekaj ostalo v etru, kjer služijo kot duhovna domovanja razsvetljenih mojstrov in nadangelov. Obščete jih lahko med meditacijo ali v sanjah.

V nadaljevanju nekaj takšnih krajev: Luksor v Egiptu, Mount Shasti v Kaliforniji, Sveto tibetansko gorovje, Šambala v puščavi Gobi ....
Kristalna piramida atlantide
Rojstni kristali

Ob rojstvuje vsaka oseba prinesla s seboj svoj rojstni kristal, ki je bil uglašen z njenim matičnim planetom. Če so v rokah držali svoj rojstni kristal, so se na nezavedni ravni povezali s svojim planetom ter občutili mir in oporo, ki sta jim bila v pomoč med bivanjem na Zemlji. Tako npr. še danes, ko nekdo prime za kakšne kristal reče: "Ne vem zakaj, toda vedno se počutim bolje, ko se dotaknem tega kristala." Namreč z dotikom kristala se dotaknemo nezavednih sil.

Sledi še vsebina o Velikem kristalu ...

Pozitivnost

V času Zlate Atlantide njeni prebivalci niso uporabljali negativnih besed, niti niso imeli izrazov, s katerimi bi nasprotovali - besede kot npr. "ampak", "nikoli" in "ne moremo", tako da ni oviralo življenjskega toka. Njihov besednjak je poznal zgolj pozitivne besede, ljudje pa so bili predani dobrim idejam in mislim. Nenehno so uživali v zavedanju sreče in v zadovoljstvu trenutka. Zato so lahko v skladu z duhovnim zakonom in zakonom privlačnosti k sebi pritegovali le dobro, življenje pa jim je teklo gladko.

Pazite na svoje misli, naj bodo le pozitivne. Ste na dobri poti, da uspete v vsem, kar ste si zadali.

Spremljajte nas in izvedeli boste marsikaj zanimivega.

Visoki svečenik

V času Zlate Atlantide je nenhno služilo šest visokih svečenikov (in šest viskoih svečenic) - visokorazvitih, kozmičnih bitij, ki jim je navodila dajal sam Medgalaktični svet. Vsak od njih je bil zadolžen za eno od dvanajstih regij. Bili so plemeniti voditelji, ki s onesebično delali v najvišje dobro vseh ljudi. Med drugim so vodili tudi vse pomembne obrede. Na prebivalstvo so zlivali često, visokofrekvenčno svetlobo, s čimer se je ohranjala luč Atlantide.

Vir: Diana Cooper, Odkrijte Atlantido