FANDOM

Nevidne ravni | Klepet | Peskovnik | Orakelj | Dogodki | Duhovna rast | Mistika

Nova stran z dogodki in zanimivostmi

S klikom na spodnjo povezavo vas usmeri na novo stran, kjer navajamo aktualne dogodke in zanimivosti.

Dogodki in obvestila

Prižgimo svečo manj

Nič ne bo narobe, če bomo letos na pokopališčih in gorobovih naših najdražjih prižgali svečko manj. S tem ne bomo naredili nobene škode ne sebi ne nikomur drugemu, nihče nam tega ne bo zameril. Vsekakro pa bomo naredili nekaj koristnega za naš planet in okolje. Ozaveščenje in zdravljenje okolja in planeta se začne pri posamezniku, nas samih, s širjenjem ozaveščenosti na naše znance, sosede, prijatelje, .... pa lahko pripomoremo k bistvenem zmanjšnaju odpadkov, v primeru sveč je to zagotovo plastika.

Namesto te sveče pa lahko prižgemo virtualno svečko na sledeči povezavi, Prižgi virtualno svečko in pomagaj planetu

Klepet v živo

V kratkem bomo začeli s storitvijo Klepet v živo. V okviru klepeta nam boste lahko postavljali vprašanja v živo, kar pomeni, da boste odgovor prejeli neposredno v času pogovora z nami. Klepet je omogočen zgolj registriranim uporabnikom in uporabnikom, ki imajo že evoj profil in wiki stran od ponudnika Wikia.

Klepet omogoča javno sobo in zasebne pogovre z uporabniki, ki so v tistem času prijavljeni v klepetalnici. Pred kratkim so klepetu dodani tudi smeškoti, ki lahko poživijo sam klepet. Vse smeškote si lahko ogledate na sledeči povezavi, bomo pa postopno dodajali tudi nova. Poglej smeškote

Vabljeni, da se nam pridružite, še danes!

Mir

Mir in spokojnost

Množična molitev za MIR

Množična molitev
147664
Some attributes
Datum 09.09.2011 ob 20.00 uri
Lokacija Svetovni splet
Kratek opis Množična Meditacija/Molitev za širjenje ljubezni in Miru
Drugi podatki
Vse naše obiskovalce obveščamo, da bomo v petek 9.9.2011 ob 20.00 uri izvedli množično vseplošno Meditacijo/Molitev za širjenje ljubezni in Miru.

Namen molitve je dvig na višje frekvence in s tem povezano izžarevanje ter manifestiranje ljubezni do sebe, drugih ljudi, živali, rastlin in vseh ostalih biti (telesnih in izven telesnih) ter ljubzen do Zemlje. S tem, ko se množično manifestira ljubezen in mir, ustvarjamo energijske vrednosti, ki vibrirajo na višjih frekvencah, kar doprinese k vseplošni ozdravitvi in spokojnosti tako bitij kot Zemlje.

Več pa na posebni strani - Množična molitev za Mir

Navodila ob registraciji

Nekaj osnovnih navodil, ko se registrirate na naši Wiki strani:

  • Desno zgoraj kjer je vidno vaše uporabniško ime imate štiri možnosti. Miško samo postavite brez klikanja na vaše uporabniško ime in se prikažejo 4 možnosti.
  • Izberite Možnost NASTAVITVE in kliknite z miško. Odpre se vam vaša administrativna stran, kjer si lahko nekoliko po svoje uredite samo aplikacijo.
  • POMEMBNO: Obvezno v zavihku "Podatki o uporabniku" potrdite svoj e-poštni naslov, da boste lahko prejemali obvestila in zasebno pošto, neposredno iz Wiki Modrina aplikacije.

Za več pomoči, klikni tukaj

Vaš Guardian Angel 21:04, 30. avgust 2011 (UTC)

Postavite nam vprašanje

Obveščamo vas, da uvajamo nov sistem odgovarjanja na vaša cenjena vprašanja, in sicer nam sedaj lahko postavite vprašanje glede vaše prihodnosti, glede ljubezni, kako se bo neka zadeva razpletla, ali je on pravi zame, sva si usojena, .... začasno zgolj na Wiki Modrina strani in sicer v rubriki Orakelj .

Vsi, ki ste registrirani uporabnik in ne želite objave vašega imena/psevdonima, pa lahko postavite vprašanje tudi preko spletnega obrazca, s tem, da v polje Zadeva vpišite ŠIFRO, pod katero želite objavo odgovora. Spletni obrazec je dostopen s klikom na Spletni obrazec . Odgovore bomo objavljali na posebni strani, klikni na sledečo povezavo Odgovori pod šifro .

Za več pa klikni na sledečo povezavo Postavite nam vprašanje

14.8.2011 Povabilo za množično vsesplošno molitev za ljubezen in mir

Množična molitev za MIR

Vse naše obiskovalce obveščamo, da bomo v nedeljo 14.8.2011 ob 21.00 uri izvedli množično vseplošno Molitev za Mir.

Novosti z mesecem septembrom 2010

Spoštovani!

Kot smo vas že seznanili, z mesecem septembrom uvajamo nekaj novosti in spremembe sistema postavljanja vprašanj in način odgovorov. Tako tisti, ki ne želijo, da so vprašanja objavljena, lahko svoje vprašanje postavijo preko spletnega obrazca s tem, da morajo OBVEZNO napisati ŠIFRO, ker bo odgovor objavljen pod šifro, ki jo bo posameznik napisal ob oddaji vprašanja.

Več o odgovorih na vprašanja preko spletnega obrazca pod ŠIFRO si lahko preberete s klikom na sledečo povezavo Poglej več

06.07.2010

Odprli smo profil na Facebooku

Pridružite se nam na Facebooku

Danes smo na Facebooku odprli profil. Vabimo vas, da se registrirate in se nam pridružite. Vprašanja nam od sedaj in do nadaljnjega lahko postavljate tukaj na wiki strani in sicer s klikom na sledečo povezavo Postavi vprašanje--> in preko Facebook profila s klikom na sledečo povezavo Facebook Za vse, ki ne želijo postaviti vprašanja javno, pa vam bomo na voljo na pogovoru v živo Facebooku, kjer vam bomo odgovarjali na postavljena vprašanja.

Vprašanja omejite na konkretne situacije, probleme ali izkušnje, saj na vprašanja, ki bodo splošne narave in bodo zajemala celostno življenjsko področje (Primer: Kako mi kaže na področju financ, ljuezni, v službi, ...., ne bomo odgovarjali. Izberite le eno do NAJVEČ dve področji (npr. ljubezen in/ali ....).

Vprašanja naj bodo kratka in konkretna, na enkrat bomo odgovorili samo na eno vprašanje, kot je npr.

  • Kako se bo razpletla situacija s fantom ...
  • Mi bo uspelo spoznati življenjskega partnerja/partnerico
  • Kaj moram storiti, da se bo uresničilo to in to ....
  • Je ta oseba .... moja sorodna duša,....?

Za razumevanje se vam zahvaljujemo in vas še enkrat vabimo, da se nam pridružite in postavite vprašanja. Odgovori na vprašanja še vedno ostajajo brezplačni.

Guardian Angel 21:39, 6. julij 2010 (UTC)

Skoči na kazalo