FANDOM

Nevidne ravni | Klepet | Peskovnik | Orakelj | Dogodki | Duhovna rast | Mistika

Splošno o duhovni rasti

Z duhovno rastjo lahko s preprostimi besedami označimo, da se začnemo zavedati svojega višjega jaza, dosežemo pa tudi bistveno spremembo pogleda na samega sebe in življenja nasploh. Do te faze je dolga pot, to lahko potrdi marsikdo, ki se je podal na to pot, vendar s svojo močjo in vztrajnostjo lahko pridemo do bolj kvalitetnega življenja in postanemo bolj srečni, in to sami. Poti in tehnik je verjetno veliko, predvsem je potrebna velika osebna angažiranost in vztrajnost. Naj navedemo najbolj uporabljene in učinkovite tehnike: zavedanje in upoštevanje intuicijam, redne vaje joge, meditacija, vaje Pilates, uporaba zdravilnih besed oziroma pozitivnih afirmacij, ... Najboljši rezultat zagotovo dosežemo, če kombiniramo tudi z uporabo tehnik, ki nam pomagajo k osebni rasti. Pomembno je, da najprej razčistmo sami s sabo, to je, da sprejmemo samega sebe, prav takšnega kot smo, tako telesno kot duševno in če hočete duhovno. Naša spletna stran je zasnovana predvsem na uporabi uporabi tehnik osebne in duhovne rasti, seveda pa se bomo dotaknili tudi uporabe meditacije in osnov joge in pilatesa, nam pomagajo tudi pri odpiranju in čiščenju čaker.
Tudi sporočila in nasveti, ki nam jih posredujejo naši angeli in boginje ter morske sirene, so lahko izjemno koristen in pomemben dejavnik in pomoč, da korenito spremenimo naše misli, način razmišljanja, tako da življenje služi nam in ne mi njemu. Zato vabljeni, da angelom, nadangelom, boginjam ter morskim sirenam in delfinom postavite vprašanja glede katerega koli področja, situacije, problema (zdravje, ljubezen, služba, finance, ...) . V prihodnjih tednih pa bomo omogočili tudi vprašanja in prošnje za nasvete glede osebnih problemov, ki se ne bodo nanašala na vprašanja angelov. V primeru večjega interesa, pa bomo za vas dosegljivi tudi na spletnem forumu in spletni klepetalnici, predvidevamo pa tudi neposredne osebne stike.

Afirmacija-jaz zmorem to

Jaz zmorem to!

Vsem, ki v katerem koli trenutku dvomijo o sebi in svojih sposobnostih, naj si čim bolj pogosto izrečejo naslednjo afirmacijo: "Jaz zmorem to!"

VIR: Louise L. Hay, Življenje je tvoje

Samo za vas smo na našem portalu odprli nov kotiček Duhovna rast, zato bomo Svetloba angelov Wiki bolj ali manj namenjali temu področju in poslanstvu nagelov ter drugim nebeškim poslancem (samorogi, svetniki, mojstri, ....).

Več o duhovni rasti na spletnem portalu Najdi pravo pot - Duhovna rast

Spremljajte pa tudi nasvete za duhovno rast in sporočila, ki nam jih posredujejo angeli - Modri nasveti

Tarot

Za osebni in duhovni razvoj pa lahko kot izjemno močno orodje uporabljamo tudi Tarot. Kompletov tarot kart je na stotine, s tem, da noben komplet ni najbolj slab ali najbolj dober, temveč je po moji osebni izkušnji najpomembneje pri izbiri kompleta dejstvo, da je za vsakega posameznika najprimernejši tisti komplet, ki ga ga najbolj pritegne in s katerim lahko vzpostavi pravi odnos in energetsko povezanost.

Zelo močni, vsaj po moji osebni izkušnji in oceni, so Angelski tarot (Doreen Virtue), Tot Tarot (Aleister Crowley), Mitološki tarot Juliet Sharman-Burke & Liz Green), pa Zlati tarot (Barbara Moore), seveda je tudi Univerzalni tarot na tem spisku. Vsak mora sam srečati in se spoznati s kakšnim od kompletov tarot kart ter ga usvojiti kot svoje osebno orodje ter pomoč na dolgi poti osebnega in duhovnega razvoja.

Seveda pa je tarot uporabno orodje tudi za vpoglede in razbiranja glede trenutne pozicije, bližnje in daljnje prihodnosti, kam nas vodi neka pot, želeni cilji, kaj moramo pri tem storiti, kateri naj bodo naši naslednji koraki, morebitni izzivi, ki jih še moramo premagati na poti do cilja....

Tako kot se za pomoč pri kanaliziranju sporočil in odgovorov pri uporabi orakeljskega orodja angelskih kart obračam na osebnega duhovnega vodnika, angele in Univerzum, enak postopek uporabljam tudi pri orodju in delu s Tarot kartami ter če hočete, ciganskimi kartami in Lenormand kartami (o delu s ciganskimi in Lenormand kartami pa kdaj kasneje, ko bo čas).

V kratkem torej predvidevam razširiti mojo, za sedaj še vedno povsem brezplačno storitev in pomoč v obliki odgovorvo na vaša vprašanja glede trenutne situacije, možnosti napredovanja, izzida na področju ljubezni, financ, ....

V ta namen pripravljam tudi povsem novo spletno stran oz. portal, kjer bo glavna tema delo in kanaliziranje sporočil s pomočjo uporabe Sveta modrosti simbolov (angelski, taro, ciganke, ...).

Jezus&zdravilna-energija