FANDOM

Pozdravljeni,

stran smo kreirali z namenom, da bi o mističnem čim več spregovorili in da ne bi bila več tabu tema.

V okviru te teme bomo vzpostavili tudi pogovre na temo nevidnih ravni, kako s pomočjo različnih tehnik (duhovne vaje, pilates, meditacije,...) duhovno rasti ter izvajali vpoglede z napovedjo najverjetnejšega izida s pomočjo posebnih tarot kart in kart, ki temeljijo na kabalistini osnovi.

Področje razkriva vaš svet nevidnih ravni, svet neznanega in svet sanj. Če želite priti do dna in razkriti bistvo svojih sanj, nam lahko pošljete svoje vprašanje ali pa delite z vsemi tako, da začnete novo temo - glej navodila spodaj.

Nove teme za nadaljno razpravo ali zgolj v razmišljanje in vedenje, lahko odpirate s klikom spodaj na modri gumb Start a Discussion in nato izberite še željeni naslov kategorije.

Mistično označujemo tudi s različnimi simboli, ki so upodobljeni v kompletih Tarot kart. Simboli predstavljajo naše misli in sanje in so v bistvu materija teh sanj. Tarot karte se navezujejo tudi na astrološka znamenja, kabala, numerološka analiza... S ciljem, da pomagamo z nasveti in osebnim svetovanjem v živo (v prihajajočih mesecih) bomo ponudili tudi razbiranje iz tarot kart in kot rečeno, osebna svetovanja.

Svoja vprašanja in odgovore na vaša vprašanja o možnih izidih pa bodo seveda tudi na to temo objavljeni na posebnem forumu Vaša vprašanja

Mystic 6

Že sedaj se vam zahvaljujemo za sodelovanje!

Vse dobro, Vaš Guardian 15:59, 25. oktober 2013 (UTC)