FANDOM

Mesečina

Ljubezen, mir in spokojnost

Spoštovani!

V ponedeljek 15. avgusta je praznik Marijino vnebovzetje. V ta namen smo se odločili, da vikend pred praznikom posvetimo 10 minutno vsesplošno množično molitev za Mir.

Tako bomo v petek 9.9.2011 ob 20.00 uri izvedli množično Molitev za vsesplošen Mir, skupaj na naših straneh in seveda vsak posameznik doma ali kjer koli se bo takrat nahajal.

Namen molitve je dvig na višje frekvence in s tem povezano izžarevanje ter manifestiranje ljubezni do sebe, drugih ljudi, živali, rastlin in vseh ostalih biti (telesnih in izven telesnih) ter ljubzen do Zemlje. S tem, ko se množično manifestira ljubezen in mir, ustvarjamo energijske vrednosti, ki vibrirajo na višjih frekvencah, kar pripomore k vseplošni ozdravitvi in spokojnosti tako bitij kot Zemlje.

Vzemite si teh nekaj minut časa, da se skupaj podamo na višje frekvence in manifestirajmo vsesplošno ljubezen, ki naj bodi k Miru in spokojnosti vsakega posameznika in vseh nas, vključno z našim planetom Zemljo.

Vsebino predloga molitve bomo pripravili in objavili na naših straneh. Vsekakor pa lahko uporabite svojo molitev, pomembno je, da bo vključevala manifestiranje ljubezni in miru.

Pomembno: Seveda je pri širjenju ljubezni, miru in spokojnosti zelo pomembno, da le to pri sebi ozavestimo. Ni dovolj zgolj to, da izrekamo besede, temveč moramo tako dejansko tudi misliti. Širjenje ljubezni in posledično miru in spokojnosti tako lahko prispeva vsak posameznik, s številom tistih, ki to počnejo ob istem času, pa so energije še močnejše. Moč le tega pa povečamo tudi tako, da to izvajamo večkrat in v ta namen bomo izvajali Množično molitev za mir najmanj 1 x mesečno (za sedaj, kasneje pa na dva tedna ali celo vsak teden).

Torej, bodimo ambasadorji miru in širimo zgolj in samo ljubezen ter tudi tako prispevajmo k ozdravitvi našega planeta. V naprej se zahvaljujemo vsakemu, ki se nam bo v petek 9.9.2011 ob 20.00 uri pridružil pri množični molitvi za šrijenje ljubezni in miru.

Vabljeni, da se nam pridružite!

Vrni se nazaj na Dogodki

PREDLOG MOLITVE

Predno začnemo molit, se najprej umirimo. Če je le mogoče, prižgemo tudi svečo, lahko tudi več, saj s tem še dodatno očistimo prostor in zvišamo frekvence čistosti.
Ko se usedemo, zapremo oči in nekajkrat globoko vdihnemo in izdihnemo ter se počasi umirimo. Ko smo dovolj umirjeni, se posvetimo molitvi (enako velja tudi za meditacijo).

Nato izrečemo: "Današnjo molitev posvečam širjenju čiste svetlobe in ljubezni širom Planeta."
Nato začnemo z molitvijo. Spodaj je predlog molitve, lahko pa pripravite po lastni želji svoje besedilo molitve.
"Ljubi Sveti Duh (uporabimo lahko tudi drugo ime: Bog, Jezus, ... - po želji),
prosim vodi me skozi današnjo molitev, ki jo posvečam širjenju čiste energije in ljubezni in zdravljenju sebe, drugih ljudi in vseh bitij širom Planeta ter Planeta samega.
Prav zdaj sem ozavestil svojo čisto energijo in ljubezen in jo širim na sebe, moje najdražje, sorodnike, na druge ljudi, rastline, živali in vsa bitja, tako telesna kot izven telesna.
Moja energija in ljubezen izžarevajo tako močno pozitivno energijo, da se dotakne vse navedene.
Ljubim sebe, ljubim moje najdražje, ljubim moje sorodnike, ljubim vse ljudi tega Planeta, ljubim rastline, ljubim živali, ljubim Zemljo.
Prav zdaj s svojo energijo ljubezni očiščujem vse vse negativne energije in sprožam proces zdraviljenja vseh, ki jim je ta molitev namenjena.
Ta trenutek so vsi deležni ljubezni, miru in spokojnosti. Naj bo tako."

AMEN!

Preden zaključimo s svojim posvetilom ljubezni in miru, se za nekaj trenutkov umirimo in se zahvalimo.
Sveti Duh (ali tisti, ki ste ga na začetku molitve prosili za vodenje), zahvaljujem se ti, ker si bil z mano in me vodil skozi molitev.