FANDOM

Imamo več načinov. Eden izmed njih so angelske karte, ki jih lahko uporabljamo. Zelo rada jih imam, ker se mi zdi dobro orodje za začetek komuniciranja – vsak dan na primer lahko potegnemo angelsko karto za tisti dan. Ko ljudje zjutraj potegnejo angelsko karto za tisti dan, so potem presenečeni, ko se jim tekom dneva zgodi točno tisto in to so prvi koraki. Veliko ljudi z angeli sicer komunicira v meditaciji, lahko pa tudi pred spanjem nekaj prosimo, na primer za uvide, zaščito, da prinesejo odgovore, zdravljenje, da vstopijo v sanje in podobno. Ni rečeno, da razodetje doživimo že prvo noč, ampak odgovori definitivno pridejo. Na tak način se lahko začne komunicirati, potem pa je potrebna le vztrajnost in kot sama vselej poudarjam – meditacija.

Meditacija je namreč način, tehnika, ki pomaga umiriti misli, it frekvence kaosa, se premaknemo na frekvenco miru. Ko si notranje umirjen in je tvoj um kot jasna gladina vode, lahko vidiš odseve in jasno slišiš – kot pravijo tudi budisti. Sama v svojem delu, ko komuniciram z njimi, je tako kot če bi se premaknila iz navadne, budne zavesti, v katerem vozim avto, plačujemo račune in podobno, v rahlo meditativno stanje. Pri tem mi ni potrebno zapreti oči, ampak se le pomaknem v to stanje, umaknem svoj um in misli in samo postavim vprašanje. Kot bi imela v glavi prazno platno, potem pa se začnejo pojavljati slike, občutki, stavki. Sporočila prejemamo na različne načine – lahko vidimo slike, slišimo glas, začutimo – dobimo občutek, ali se zgodi nek tak miselni tok. Ko pa delamo zase, znamo biti toliko vpleteni v dogajanje, doživljamo toliko čustvene drame, da se ne moremo umiriti, da bi res slišali. Najprej se moramo umiriti, potem pa jih z lahkoto lahko slišimo.

Več o tem, kako se povežemo z angeli in z njimi komuniciramo, pa si lahko preberete na naslednji povezavi - Kako se povežemo z angeli