FANDOM

Vsak angel in še posebej nadangeli nam pomagajo na različnih področjih našega življenjskega vsakdana in to tako v našem snovnem kot tudi duhovnem svetu. Ja, prav ste razumeli, nadangeli nam lahko pomagajo tudi pri mehanskih okvarah in popravilih.

Našo temo pa ne bomo omejli samo na nadangele, temveč se bomo dotaknili tudi vnebovzetih mojstrov in svetnikov, ki nam  lahko skupaj pomagajo še bolj učinkovito.

Če smo že omenili mehanske okvare in popravila, se za pomoč lahko obrnemo na nadangela Mihaela in vnebovzetega mojstra Apolona.

O nadangelu Mihaelu smo že zapisali - klik tukaj, zato v nadaljevanju nekaj besed o Apolonu.

APOLON

Apolon je bog sonca, ki bedi nad prerokbami, svetlobo, glasbo in zdravljenjem. Je eden od dvanjasterice prvotnih bogov in boginj z Olimpa. Je sin Zevsa in brat dvojček boginje Artemide. Apolon že od nekdaj zelo rad posredujem in nudi pomoč povsod, kjer ga potrebujejo. Med drugim celi telesne in čustvene rane in prebuja jasnovidni dar.

Med drugim pomaga tudi pri: stresnih situacijah in zapletih, mehanskih težavah - jih odpravi, jasnovidnih in preroških sposobnostih - odpira jih in bistri, pomaga tudi pri vremenu - razblinja oblake ....

GANEŠA

Je ena od najbolj čaščenih božanstev v hinduističnem panteonu. Če potegnete to bitje kot karto dneva in tudi sicer, le to pomeni ozjemno srečno znamenje. Kar koli je zaviralo vaš napredek ali vam ni dovolilo, da bi se pomaknili naprej, se bo kmalu razrešilo, kajti ovira je odstranjena.

Je torej hindujski bog blaginje in modrosti, obenem pa pomaga tudi pri pisateljskih in umetniških projektih. Zaradi njegovih močnih sposobnostih pri odstranjevanju ovir, mu pravijo tudi "odstranjevalce ovir", saj pomendra vse zapreke, ki mu stojijo na poti. Ganeš je izjemno ljubeč, prijazen, vljuden in blag, a tudi zelo močan. nemudoma pride in pomaga tistim, ki ga prikličejo.