FANDOM

Sfera angelov | Zdravljenje z angeli | Kako se povežemo z angeli | Angelska znamenja | Nasvet angelov

Nasvet za teden: 5.3.2012 - 11.3.2012

Karta: Svež zrak

Vaše telo potrebuje osvežitev, ki jo bo dobilo z zrakom, ki so ga s kisikom napolnile rastline: trava, drevesa in cvetje. Današnji dan preživite čim več zunaj, tako blizu zibelki Matere narave, kot jele mogoče. Tudi doma razgrnite zavese in na široko odprite okna. Ne bodite predolgo zaprti v zaprtih prostorih, saj vaše telo in duša hlepijo po svežem kisiku. Doma in v pisarni imejte čim več rastlin, ki vam bodo zagotavljale stalen dotok kisika.

Pojdite ven v naravao, svež zrak in tam telovadite. Preživite nekaj časa med drevesi in drugim rastlinjem. Znova se povežite z naravo. Zastaran odnos ali situacijo prevetrite s svežim zrakom.

Nasvet za teden: 14.11. - 20.11.2011

Karta: Podjetnik

S to karto nam angeli sporčajo, da je teden ugoden za vse, ki morda razmišljamo o samozaposlitvi. Če tako čutimo, potem je zagotovo ta način zaposlitve primerna našim nagnjenjem in namenom, saj ko delamo zase, lahko bolje sledimo svoji intuiciji in božjemu vodstvu. Angeli so naši sodelavci in tovariši, ki nam zvesto stojijo ob strani, da nam v vsem zagotovijo uspeh. Zaradi dvomov marsikdo omahuje, kljub temu, da iedjo, energijo in samodisciplino, ki je potrebna za podjetništvo.

Angeli nas bodo pri tej odločitvi in poti samozapolsitve podpirali in vodili in dokler bomo sledili tej poti, nam je uspeh zagotovljen. Priporočajo pa, da svoj sedanji posel zamenjamo postopoma in se nato popolnoma predamo uspehu v svojem novem poslu.

Nasvet za teden: 24.10. - 30.10.2011

Povrnimo si osebno moč

Ta teden je ugoden, da določeno situacijo pozdravimo na blag način in z ljubeznijo, vendar pa moramo biti z ljudmi, ki so vanjo vpleteni, tudi močni in resnicoljubni. Angeli nam bodo stali ob strani, ko bomo povedali svojo resnico, nam bodo dajali moč in nas vodili.

Če se v neki situaciji počutimo prevarane, je sedaj čas, da se situacija lahko spremeni na bolje, vendar le, če se bomo o svojih potrebah in pričakovanjih odkrito pogovrili z vpletenimi. Angele lahko kadarkoli pokličemo na pomoč, ko bomo želeli povedati svoje stališče.

Čas je, da se soočimo z okoliščinami, nasilno ali nasilno-pasivno obnašanje pa zamenjajmo s samozavestnim. Vse nesporazume rešujmo pošteno in z ljubeznijo, tako da sebi in drugim povemo resnico.

Nasvet za teden: 3.10. - 9.10.2011

Čas je, da zasijete

V tem tednu še posebej posvetite Vašemu pristnemu jazu, ki ga močno razsvetljuje Božanska ljubezen. S svojimi očarljivimi vrlinami prinašajte veliko veselja tako sebi kot drugim. Vaš sij naj še dodatno plemenitijo radost, smeh in veselje. V tem tednu se posvetite spontanemu samoizražanju in si dajte duška. Bodite prepričani, da se bo vaš pravi jaz do soljudi vedel in izražal ljubeče in pozorno. Sprostite se in poskrbite, da bo vaša svetloba še posebej močno izžarevala ljubezen in ljubečnost, tako do vas samih kot do vsakega in vsake situacije, vključno do živali in rastlin.

Vedite, da takšni kot ste, ste vredni ljubezni, zato se smejte, zabavjte in zasijte z močno očiščujočo svetlobo, ki bo dosegla vsakega.

Nasvet za teden: 26.9. - 2.10.2011

Takoj se znebite strahu, zaupajte

Pomembno je, da zaupamo, saj ima vera izjemno zdravilno moč in z vero je vse mogoče. Ohranimo in poglobimo vero in zaupanje in bodimo prepričani, da je vse v redu, tudi če pojavi v našem okolju navidezno nasprotujejo tej duhovni resnici. Z močno vero in zaupanjem ter predajanjem vseh skrbi Bogu in angelom, lahko pričakujemo čudeže, ki se bodo zgodili na nepričakovan in presenetljiv način. Prisluhnite in sledite svojemu notranjemu vodstvu.

Molitev pomaga, skrb pa poslabša položaj. Na zdrav način se soočajte s stresom, izogibajte se nergačem, prisluhnite samo pozitivnim glasovom.

Strah je edino, kar vas ovira pri vaši sreči in načrtih. Ta karta nakazuje, da ste pripravljeni opustiti nekatere zadeve,ki jih imate pod kontrolo. Zaupajte, da se bo na koncu vse dobro razpletlo.

Smer v katero greste, je prava. Dovolite si sprejeti ljubezen, podporo in izobilje. Vredni ste ljubezni.

Nasvet za teden: 19.9. - 25.9.2011

Bodite pozorni na svoje misli

Angeli nam svetujejo, da bodimo v tem tednu pozorni na svoje misli, še posebej kadar za kaj prosimo, molimo ali meditiramo. Če prosimo za nekaj, a se hkrati bojimo to sprejeti, nam angeli ne morejo pomagati in nam to prinesti. Namreč naš strah postavi pregrado, ki prepreči uslišanje molitve in prošnje.

Vsakič, ko čutimo, da smo se znašli v položaju, ki ga ne znamo razrešiti, se lahko obrnemo na angele. Pomembno je, da smo pozorni na svoje misli in da ozavestimo tiste poti svojega uma, ki vodijo k sreči in neustrašnosti.

Vsakič, ko podležemo strahu, nam telo pošlje znamenje: mišično napetost, plitvo dihanje in povišan srčni utrip.Takrat je čas, da se obnremo na svoje angele. Torej, bodimo pozorni na svoje misli in če nas bo pograbil strah, takoj pomislimo: Angeli, prosim, pomagajte mi umiriti misli. Angeli nam bodo takoj priskočili na pomoč in nas obdali z ljubeznijo. Velja si zapomniti, da nam angeli ne morejo pomagati, če jih za to ne prosimo, saj upoštevajo "Zakon svobode", niti ne smejo nadzorovati naših misli. S pozitivnimi mislimi, ki bodo temeljile na ljubezni, bomo privlačili le pozitivne okoliščine, doživetja in ljudi.

Nasvet za teden: 5.9. - 11.9.2011

Odprite roke in sprejmite

Vesolje je do nas veskozi zelo darežljivo. Ko nam kdo ponudi pomoč, morda nam kupi sladoled, čokolado ali izroči kakršno koli darilo, moramo odpreti roke in podarjeno sprejeti, saj je to blagoslov vesolja. Večkrat ko smo pripravljeni sprejeti blagoslove,, lažje se vesoljna energija steka k nam in skozi nas. Če pa odklonimo ponujeno pomoč, potem zapiramo vrata temu obilju.

V tem tednu bodimo še posebej pozorni na te malenkosti, pa četudi nam bo kdo na prezasedenem avtobusu ponudil, da nam odstopi sedež. Z odpritmi rokami sprejemajmo in dovolimo vesoljnemu toku, da se pretaka skozi nas. Dovolimo, da nam drugi pomagajo, nas ljubijo in razvajajo. Pomembno je, da si dovolimo to sprejeti.

AFIRMACIJA: Sprejemam vse blagoslove, ki mi jih ponuja življenje. Varno lahko sprejmem in z odprtimi rokami pozdravljam vesoljno darilo ljubezni in blagoslove. Odprt sem za božanske blagoslove.

Nasvet za teden: 8.8. - 14.8.2011

Angeli nam za ta teden svetujejo, da se posvetimo uživanju v romantični ljubezni. Zavedati se moramo, da naše romantično življenje krojijo besede, ki jih namenjamo sebi. Pomembno je, da imamo najprej sebe dovolj radi in da v svoji notranjosti gojimo ljubezen do sebe in posledično o sebi izrekamo zgolj ljubeče besede, saj se tem gradimo občutek lastne veljave. Romantično zvezo, po kateri hrepenimo, nam bo prinesla zgolj in samo ljubezen. Ne iščimo je nikjer drugje kot zgolj v sebi, svoji notranjosti. le tako bomo privabljali ljudi in s tem možnega ljubečega partnerja.

Pri tem je pomembno, da sami sebe cenimo v celoti, tudi tiste dele, za katere smo prepričani, da jih moramo popraviti. Bistvo romantične privlačnosti: Bolj ko smo prijazni do sebe, višjo energijo imamo. K sebi privlačimo le tiste ljudi, ki vibrirajo na podobnih energijskih valovnih dolžinah.

AFIRMACIJA: Sveti Duh, vodi me. Zaslužim si veliko ljubezen. Sem dober in prijazen človek in se cenim ravno takšnega(o) kot sem ta hip. Celostno sem ozdravljen(a).

Vsem želimo uspešen, prijazen in prijeten teden.

Nasvet za teden: 23.5. - 29.5.2011

Ta teden je zelo primeren čas, da se posvetimo sami sebi in našemu telesu, saj nas angeli pozivajo, da razstrupimo svoje telo vseh negativnih energij, misli in/ali strupov ter drugih substanc. Prosimo jih lahko tudi za pomoč, da nam pomagajo razviti nove metode za obvladovanje stresa. Na ta način bomo lahko tudi razrahljali vsakršno obžalovanje pri opuščanju starih metod, ki nam niso prinesle veselega življenja. Angelom lahko prepustimo vsakršno zaskrbljenost, vznemirjenost in nemir ter nato prisluhnimo svojemu telesu, da bomo ažje začutili milino nanovo očiščenega telesa.
Za pomoč prosimo tudi nadangela Rafaela, ki naše telo in bolečni obdal s svojo zdravilno energijo smaragdno zelene svetlobe. Ta energija se vpija, kjer je potrebna.

Je pa teden dokaj neugoden za začetek novih projektov, zato je priporočljivo, da o tem še naprej zbiramo informacije, morda se posvetujemo s strokovnjaki, se udeležimo seminarjev ali kako drugače zbiramo potrebne informacije. Čeprav imamo morda imamo kakšno idejo, bi bilo bolje in modro, da si jo v tem trenutku raje nekam zapišemo za kasnejšo uporabo. Trenutek za uresničenje naših idej in projektov bo prišel kmalu, zato pridno zbirajmo potrebne informacije.

Vsem želimo prijeten in uspešen teden.

Nasvet za teden: 16.5. - 22.5.2011

Angeli nam vsem, ki imamo možnost svetujejo, da če je le mogoče preživimo čim več časa nekje v bližini morja, saj globoko sinje morje govori z našo dušo, nas pomirja in zdravi. Zato nam angeli svetujejo, da si večkrat predstavljajmo, kako se potapljamo v njegovo zdravilno notranjost in s tem bomo dosegli želene učinke.
Za razstrupljanje telesa si naj pripravimo kopel iz morske soli. Čim več moramo piti vode, saj s tem še dodatno pripomoremo k boljšemu počutju. Povežemo naj se z delfini in drugimi morskimi prebivalci.

Morda ima kdo zelo izrazit občutek, da leti visoko, kar ga nikakor ne sme prestrašiti. Tudi če bo zaradi tega strah koga drugega, se nikakor ne smemo spustiti, saj se nam bližajo nove možnosti. Prisluhnimo tako svojemu notranjemu in zunananjemu jazu, ki izžarevata pozitivno rast. Morda bo koga skrbelo, da bodo zaradi tega drugi ljubosumni na sedanji in prihajajoči uspeh in boste zaradi tega občutljivi za pogoovore o vaših dosežkih. Angeli nas prosijo, da naj nas ne skrbi prihodnost in kam nas vodi naša nova pot. Prepustite se sedanjemu trenutku in uživajte v njem, saj je nova pot na vidiku.

Vsem želimo lep in prijeten teden.

Skoči na kazalo

Stare nasvete si lahko pogledate na sledeči strani - klikni na Stari nasveti