FANDOM

Nevidne ravni | Klepet | Peskovnik | Orakelj | Dogodki | Duhovna rast | Mistika

Stran namenjamo vsem nivojem nevidnih ravni (nadangeli, angeli, samorogi, svetniki ...) - skratka nebeškim poslancem.

Nevidne ravni, mistika in nebeški poslanci

Stran je namenjena Sferi angelov in drugim nebeškim poslancem in eteričnim ter elementarnim bijtem, ki nas spremljajo in varujejo ter svetujejo glede pomembnih odločitev. Lahko jim rečemo tudi nebeški poslanci, ki so izbrani in poslani, da nam stojijo ob strani in pomagajo v kočljivih trenutkih. Seveda pa je predpogoj, da jim dovolimo pomagati tako, da jih prosimo naj bedijo nad nami in nam stojijo ob strani ter nudijo pomoč, bodisi v obliki nasvetov, sporočil, ....

Razdalja med vidno in nevidno potjo je zanemarljiva, še posebej, če svoje življenje usmerimo v naše višje dobro in dobro naših bližnjih ter vseh živih bitij.
Teme o Angelih najdete na naslednji povezavi Sfera angelov

Kaj so nevidne ravni in nebeški poslanci?

Več o tej temi pa v nadaljevanju tega članka.

Kdo so angeli

<hiero>E25</hiero>

Angeli so bitja luči, ki se odzovejo na naše prošnje za vodenje, pomoč, zaščito in udobje. Ustvari jih Bog s svojimi mislimi o ljubezni. Angeli so tu zato, da bi nam nudili pomoč, še zlasti, ko si želimo na svet prinesti radost in zdravljenje.

Angeli so zunaj sveta dvojnosti, kar pomeni, da so brezspolni. Njihova energija je lahko mehkejša in ženska, npr. energija nadangela Chamuela, ali bolj moška in močna, npr. kot je energija nadangela Mihaela. Več o angelih pa na posebni strani - klik tukaj

Kdo so vnebovzeti mojstri

<hiero>C11 - C12</hiero>

Kdo sploh so vnebovzeti mojstri, se verjetno sprašuje marsikdo.
Vnebovzeti mojstri

Vnebovzeti mojstri

Vnebovzeti mojster je velik zdravilec, učitelj ali prerok, ki je nekoč hodil po zemlji, zdaj pa je njegovo poslanstvo bivanje v duhovnem svetu in nam (ljudem, živalim, rastlinam in na sploh Zemlji) pomaga s te višje frekvence, energije in z višav.

Prihajajo iz vseh kultur, veroizpovedi in civilizaciji (starodobnih ter sodobnih). Med njih sodijo tudi legendarne osebe, kot so Jezus, Mojzes, Marija in Buda, svetniki, boginje in bogovi, deve in božanstva .....

Več o vnebovzetih mojstrih najdete na posebni strani - klik tukaj

Vrni se nazaj na Mistika