FANDOM

Pozdravljeni na strani, kjer bomo v nadaljevanju objavljali odgovore na vaša vprašanja "Pod šifro". Registrirani WIKI uporabniki lahko postavite vprašanje s klikom na sledečo povezavo, klikni tukaj

Ostali pa kliknite nazaj - REDIRECT: Vrni se nazaj

Novo objavo na strani Klepet dodate tako, da kliknete na gumb Dodaj objavo

Šifra: PERJE

V zvezi z Vašim vprašanjem se nakazuje velika verjetnost, da je omenjena oseba prava oziroma sta si usojena, le to nakazuje karta Poroka. Tudi karta Prha obilja nakazuje v to smer. Sedaj je pravi čas, da se s partnerjem iskreno pogovorita o nadaljnjem koraku v odnosu.

Vse dobro, Vaš Guardian 16:24, 13. november 2011 (UTC)

Šifra: MAKTUB

V opisanem odnosu prihaja do neuravnoteženosti dajanja in sprejemanja. Na kateri strani prihaja do tega boste najbolje vedeli vi, umaknite se v samoto in tišino in analizirajte vajin odnos. Morda bi bilo pametno, da bodisi vi, bodisi partner ali združeno opustita preteklost za seboj in se posvetita temu trenutku sedaj. Privoščita si odmor, počitnice ali pa si privoščita prijeten večer v mestu, na romantični večerji, ... V življenje umestita več radosti.

Vse dobro, Vaš Guardian 18:36, 23. oktober 2011 (UTC)

Šifra: Mamma

V opisani situaciji je zaznati strah pred novim, na kar nakazuje karta Očiščenje in razstrupljanje. Govora je seveda na duhovni in mentalni ravni, lahko pa je to vezano tudi na vašega partnerja. Ko boste očistili in razstrupili vse strahove in boste ozavestili svoje iskrene in srčne želje, se odkrito pogovorite o želji, nato pa sledite svoji intuiciji. Morda bi nekoliko uravnovešili dajanje in sprejemanje? Razmislite na kaj se to nanša in ukrepajte skladno z vašo notranjo modrostjo in intuicijo.

Šifra: Vprašanje

Menjava stanovanja se bo zgodila z veliko verjetnostjo. Prav mogoče pa je, da bo le to povezano z vašo novo usmeritvijo na poslovni ravni ali zamenjavo službe. Možen razplet v želeno smer pa se bo lahko navezoval na novo osebo, ki bo postal vaš partner.

Šifra: Cheer + Paris girl

V opisani situaciji lahko pričakujete počasen pa vendarle stalen napredek v želeno smer. V tem trenutku je pomembno, da ohranite pozitivne misli, poglede in pričakovanja, situacijo in želje pa obdajte z ljubeznijo. Naj bodo vaše misli, čustva in dejanja prežeta z ljubeznijo, saj boste s tem zagotovili, da bo k vam pritekal izid, ki si ga želite.

Bodite pozorni na kakrno koli navodilo, sporočilo ali vodstvo vaših angelov in temu sledite.

Šifra: Srček

V opisani situaciji se skriva skriti blagoslov, zato lahko s precejšnjo verjetnostjo pričakujete pozitiven razplet. Verjemite v pozitiven razplet, k temu pa lahko pripomorete, če si večkrat zaželite vašo srčno željo in ko boste nanjo resnično pripravljeni, se bo zagotovo uresničila. Lahko tudi prosite svoje angele in angele druge osebe, da vama stojijo ob strani in pomagajo pri udejanjanju želenega. Skozi igro, razvedrilo lahko pospešite manifestiranje želje.

Šifra: Najin odnos

Pozdravljeni,

v opisani situaciji, se kot zelo verjeten vzrok za trenutno stane nakazuje pomanjkanje radosti in veselja. Angele lahko prosite, da vam bodo pokazali, kaj morate spremeniti, da boste v odnos prinesli več veselja. Morda je vzrok tudi v temu, da se kdo od vpletenih počuti kot ujetnik ali da je žrtev. Naredite vse, da to ne bo več tako.

Morda ne bi bilo narobe, če bi se o obeh sitaucijah situaciji, ki se nanaša na odnos in otroka, posvetili tudi s strokovnjakom in si tako pridobili več informacij. Prosite za pozitiven razplet.

Nakazuje se ugoden izid, temu v prid govorita kar dve karti, vendar pa vedite, da je le ta odvisen predvsem od vpletenih in da resnično v življenje in odnos vpeljete pozitivne misli in spremembe.

Šifra: Ljubezen v bodočnosti

Pozdravljeni,

se morda večkrat obremenjujete ali se celo krivite, da ste morda naredili kakšne zmote, napake, da ste bili nerazumevajoči ipd.? Če je odgovor JA, potem je čas, da se teh neželenih obtožb čim preje znebite in v vsem, vključno v vas samih vidie zgolj ljubezen. Ponavadi pomaga, če se obkrožimo s pozitivno energijo in ljudmi, negativnosti pa odvrziote stran iz vašega življenja.

Za uresničenej vaših želja lahko pomaga tudi molitev, najbolje zjutraj in predno greste spat. Bodite pozorni na znamenja, ki so lahko kot tih nežen šepet v bliki nenadnih sporočil, ali pa boste morda srečali neko povsem novo osebo. Sicer pa vas v vaši situaciji obliva Božanska magična energija, zato lahko pričakujete, da se bodo vaše želje kmalu uresničile.

Šifra: MAKTUB

Pozdravljeni,

karte nakazujejo na možen vzrok v pomanjkanju odprtosti ljubezni, romantike in sprejemanju različnim možnostim. Morda je to nekoliko povezano tudi s tem, da ste ujeti v preveč zakomplicirano življenje, zato le tega poenostavite, odtsranite vse kar je negativnega, vključno z vašimi mislimi in razmišljanjem. Morda se te obrnili na napačne ljudi za nasvet, raje temlejito premislite, kdo je oseba, ki vam želi pametno svetovati v tej situaciji.

Odprite srčno čakro, ki ste jo vi ali partner zaprli, predvsem pa je pomemben vidik, če želite ohraniti partnerstvo, da si vi ali partner oprostite, kar pomeni, da za seboj pustite vso staro krivdo, strah, ki se nanaša na pretekle dogodke, morda veze.

Vse dobro, Vaš Guardian 17:14, 18. september 2011 (UTC)

Šifra: Zaključek študija

Pozdravljeni,

Morda boste ali pa že imate občutek neke negotvosti, ali boste dobili gradivo oziroma snov za uspešen zaključek diplomskega dela, vendar je ves strah popolnoma odveč. Rajes sporstie evoje misli in pridobite na osebni moči. Prosite angele za navset in pomoč in bodite pozorni na kakršna koli znamenja, sporočila.

Kot rečeno, karte nakazujejo, da boste uspešno dokončali svojo diplomsko nalogo tako, kot ste si zadali, najkasneje pa v roku 3 do 6 mesecev.

Šifra: Najina sreča

Pozdravljeni,

V opisani situaciji se skriva blagoslov. Morda imate določene pomisleke, ali pa na določeno vprašanje gledate kot na težavo, vendar je to v bistvu del odgovora, le prisluhnite in ga smiselno oblikujte, da pridete do bistva.Vedite, da se vsa vaša vprašanja dogajajo sočasno z dogodki.

Fant o katerem sprašujete, v vas vidi osebo, ki je vredna zaupanja, kot osebo, ki mu lahko prinese umirjenost v življenju. Vidi vas kot nekaj pozitivnega. Nakazuje se precejšja verjetnost, da se bo vse skupaj razvilo v nekaj trajnega in z družino, kar nakazuje karta "Otrok".

V primeru, da se boste počutila precej nelagodno, pa le prisluhnite svoji intuiciji in notranji modrosti in ugotovite, kaj je tisto, česar si srčno želite. Če bo odgovor negativen, poiščite kompleksnejše odgovore in razmilite o morebitnih spremembah.

Vse dobro Vam in Vašim najdražjim,

Vaš Guardian Angel 16:44, 5. september 2011 (UTC)