FANDOM

Kako mi kaže v ljubezni, bom spoznal/-a sorodno dušo? Mi bo uspelo v poslu, kako pa moje zdravje? Ste ujeti v preteklo/sedanjo izkušnjo in ne vidite izhoda? Kakšen izid lahko pričakujem v tej situaciji ? ....?

Na vsa gornja vprašanja in na mnoga vprašanja drugih ali podobnih situacij in problemov boste prejeli odgovor, če našim svetovalcem zaupate svoje vprašanje.

NAVODILA

Ko postavite vprašanje upoštevajte naslednje:

  • Vprašanje naj bo konkretno in čim krajše
  • Vpišite svoje pravo ime ali vzdevek, ki ga uporabljate v življenju in odraža vašo energijo, ker je to izjemno pomembno za zagotavljanje čim bolj pravilnega vpogleda in odgovora
  • Ne podajajte splošnih vprašanj v stilu: "Kakšno leto me čaka?; "Bo moje življenje v redu?"; .....

POMEMBNO

  1. Za vprašanja na tukajšnjem forumu kliknite na naslednjo povezavo - Postavi vprašanje .
  2. Kliknite spodaj na gumb Start a Discussion. Ko se odpre vnosni obrazec, v gornjem polju - spusntem polju (Please select Board) izberite forum Postavi vprašanje. 
  3. 'Nato v polju' What do you want to talk 'vpišete naslov zadeve'
  4. V sredinsko polje vpišete vsebino vašega vprašanja.
  5. Zadnje polje Topic pa lahko pustite prazno oz. preverite, ali je že dodan naslov Postavi vprašanje. Namreč s to funkcijo omogočimo, da so vsa vprašanja, ki se nanašajo na to temo vidna neposredno spodaj pod vsebino te objave.

Prosimo, da v tekstu ne uporabljate vaših osebnih podatkov (kot npr. rojstni datum ipd.). Je pa potrebno napisati ime oziroma psevdonim, ki pa mora biti tisti, ki ga v svojem življenju tudi uporabljate.. Vprašanje naj ne zajema več situacij ali celo celovitega življenja, temveč se lahko nanaša zgolj na eno konkretno situacijo.

Možnost za kompleksnejša in celovita vprašanja, vključno z letno angelsko karto bo storitev, ki bo plačljiva. Registrirani člani Kluba Modrina bodo imeli določene bonitete in dodatne popuste.

Kdor pa ne želi javne objave, pa nam svoje vprašanje lahko zaupate pod šifro preko spletnega obrazca, ki je dostopen na naslednji spletni povezavi Pošlji vprašanje pod šifro

Registrirani uporabniki na Wiki skupnosti pa lahko postavite vprašanje na naslednji povezavi Pošlji mi sporočilo - V polje Zadeva odstranite že integrirani tekst in vpišite ŠIFRO ZADEVE.

Odgovore na vprašanja POD ŠIFRO bomo objavljali na posebnem forumu ODGOVORI POD ŠIFRO, zato prosimo, da nam tem forumu ne postavljate vprašanj. Odgovori POD ŠIFRO so objavljeni Klikni tukaj

Kot smo zapisali zgoraj, vsi ostali, ki se boste odločili, da postavite vprašanje javno, kliknite na povezavo tukaj ali pa na spodnji modri gumb Start a discussion in nato izberite forum Postavi vprašanje(Please select Board) izberite forum Postavi vprašanje.

Vabljeni!

Guardian8 (talk) 22:54, January 22, 2013 (UTC)