FANDOM

Jaz mislim, da angeli absolutno niso plod naše domišljije. To seveda lahko govorim čisto iz lastnih izkušenj pri svojem delu intiutivnega svetovanja. Vedno znova se potrjujejo, dobivam informacije, kjer ni nobene realne osnove, da bi jih lahko jaz osebno vedela in to zdaj govorimo o več kot tisoč primerih, kjer so se v bistvu potrdile te informacije, tako da sama imam res ogromno, ogromno potrditev, tako da dvoma o tem res ni. Seveda imamo o tem tudi zelo veliko knjig in pričevanj ljudi, ki so bili v raznih težkih situacijah in se je dejansko neka oseba pojavila, ki jim je v tistem trenutku pomagala, nato pa izginila. To je recimo ena od stvari, kjer se angeli v določeni situaciji, ki ni tako zelo pogosta, lahko dejansko tudi fizično manifestirajo, da bi osebi pomagali, če je v določeni nevarnosti, pa ni njen namen,d ase to zgodi. Drugi način je srečevanje angelov v sanjah. Recimo preroške sanje oz. zelo nenavadne sanje, kjer dobijo navodila za življenje, uvide, opozorila, dobijo močno zdravljenje. Takrat ni nujno, da se angeli pojavijo s krili. Lahko samo kot zelo prijazna oseba s pozitivno energijo, ki ti želi pomagati. Naslednji dan, ko se zbudiš vidiš stvari drugače, si čisto drugačen človek. Poznamo pa tudi primere, kjer ljudje dejansko doživijo klinično smrt, kjer za določen, zelo kratek čas zapustijo svoje fizično telo in se srečajo s temi bitji. Zopet imajo nekakšen razgovor, izkušnjo, kjer jim angeli povedo, da morajo iti nazaj, da še ni čas, dobijo majhen vpogled v svet, ki je za tem našim zemeljskim svetom. Mislim, da imajo ljudje ogromno izkušenj, ogromno potrditev in jaz mislim, da je čas, ko lahko začnemo o tem bolj odprto govorit.

Svetloba

Svetloba angelov