FANDOM

Kdo sploh so vnebovzeti mojstri, se verjetno sprašuje marsikdo.

Vnebovzeti mojster je velik zdravilec, učitelj ali prerok, ki je nekoč hodil po zemlji, zdaj pa je njegovo poslanstvo bivanje v duhovnem svetu in nam (ljudem, živalim, rastlinam in na sploh Zemlji) pomaga s te višje frekvence, energije in z višav.

Jezus4

Čudež se pravkar dogaja

Prihajajo iz vseh kultur, veroizpovedi in civilizaciji (starodobnih ter sodobnih). Med njih sodijo tudi legendarne osebe, kot so Jezus, Mojzes, Marija in Buda, svetniki, boginje in bogovi, deve in božanstva.

Lahko bi rekli, da jih lahko imenujemo Učitelje učiteljev, saj je njihovo podobo, čeprav niso več vidni, mogoče znova priklicati. Pojavijo se takrat in tam, kjer je to koristno. Seveda pa obstajajo tudi ljudje, ki bi jih njihova podoba oziroma prikazovanja lahko tudi prestrašila, zato se tistim pojavljajo zgolj v obliki zamisli, idej ali skozi sanje.

V nadaljevanju bomo spregovorili o nekaj najpomembnejših vneovzetih mojstrih, kot je npr. Abundacija, boginja uspeha, blaginje, obilja in sreče ali pa Guinevra - boginja ljubezenskih odnosov, plodnosti in materinstva; pa seveda Jezus, mati Marija ....

Na njih se lahko obračamo in prosimo za njihovo posredovanje in pomoč vsakič, ko si v določenih sitacijah, okoliščinah ali se znajdemo pred kakšnim za nas nerešljivim problemom, ne znamo pomagati sami ali preprosto ne vidimo izhoda.

Lahko se obrnemo za posredovanje in pomoč pri zdravljenju nas samih, naših bližnjih in hišnih ljubljenčkov.

.........

O tej tematiki lahko sodelujete v interaktivni razpravi, bodisi v obliki komnetarjev - klik na gumb zgoraj Comments, ali obliki razprave na forumu s klikom na modri gumb Start a Discussion. Hvala!